המסת שומן בקור

אתן מתאמנות ואוכלות מזון מזין ובריא אך משום מה אתן לא מצליחות להפטר מהשומן העיקש שכאילו כדי לעצבן מתרכז באזורים מסוימים ולא מסכים לעזוב.

אי אפשר לומר שאתן לא מנסות לעשות מעשה – כבר ניסיתן דיאטות שונות ומגוונות אך הן לא הצליחו ובכל פעם התייאשתן מחדש, כבר התנסיתן באימונים מגוונים ולמרות הכל – שום דבר לא השתנה.

הייאוש מהניסיונות והשעבוד למראה החיצוני הם חלק בלתי נפרד מהחיים של נשים רבות בעולם המודרני אך כמו לא מעט נשים שחשו שהן משועבדות להסרת שיער והצליחו להפטר מהשעבוד באמצעות טיפולי הסרת שיער בלייזר – כך גם במקרה של שומן עיקש – גם במקרה זה ניתן לטפל בבעיה, אז אם עוד לא שמעתן על הדבר חשוב שתדעו שהיום ניתן לטפל בשומן העיקש באמצעות שיטה מתקדמת המתבצעת על ידי מכשיר להמסת שומן בקור. השיטה קיבלה את אישור ה-  FDA בשנת 2009 כך שהיא נמצאת בשימוש מזה 9 שנים.

שיטה שמוכיחה את עצמה – להצליח להיפטר מהשומן העקשן

טיפול המסת שומן בקור מיועד לבעלות משקל סביר הסובלות מהצטברות של שומן באזורים מסוימים, דבר שגורם לחוסר פרופורציה בגוף. המטופלות המתאימות סובלות מהצטברות השומן ולא מצליחות להפטר ממנו באמצעות תזונה נכונה ופעילות גופנית.

השיטה הוכיחה את עצמה פעמים רבות. כאשר הטיפול מתבצע על ידי רופאה מקצועית ובעלת ניסיון ומכשיר איכותי ניתן לנצל את העובדה שתאי השומן רגישים לקור – לפחות הרבה יותר מרקמות הגוף האחרות וחשיפתם לקור ברמה מבוקרת יכולה לפגוע בהם, לפרק אותם ולהביא להפחתה של 3-4 ס”מ בהיקף האזור בו בוצע הטיפול.

על מכשיר להמסת שומן בקור ועל האזורים בהם ניתן לטפל

המרפאה של ד”ר לריסה ברק מציעה מגוון טיפולים אסתטיים וביניהם טיפול של המסת שומן באמצעות קור. שמו של המכשיר באמצעותו מתבצע הטיפול הינו cool tech.

המכשיר שמכיל ידיות כפולות המאפשרות טיפול במספר אזורים מעורר את פעולת פירוק השומן בלי לפגוע ברקמות שנמצאות מסביב לשומן כך שהוא הורס אך ורק את השומן שנמצא באזורים המיועדים להריסה. לאחר שתאי השומן נהרסים הגוף מסלק אותם בצורה טבעית דרך הכבד ומערכת הלימפה והאזור המטופל שיכול להיות למשל: מותניים, ירכיים, בטן, עכוז, זרועות ואזורים נוספים הופך להיות מוצק ואסתטי יותר.

יתרונות שאין לטיפולים אחרים מאותו תחום – מדוע כדאי לבחור בשיטה הזו?

לטיפול באמצעות מכשיר להמסת שומן בקור יש יתרונות רבים – הטיפול אינו פולשני ואינו דורש מהמטופלת לבצע הכנה מיוחדת, הוא לא דורש הרדמה או אלחוש, לא גורם לכאבים, לא גורם לתופעות לוואי ארוכות טווח, מוביל לתוצאות מהירות ותורם רבות לשיפור המראה של הגוף.

הטיפול האיכותי שמתבצע בעזרת המכשיר החדיש בשילוב הקפדה על תזונה נכונה שמכילה את כל אבות המזון וביצוע פעילות ספורטיבית באופן סדיר יוכלו להביא לשינוי המיוחל ולאפשר לכן לשמור על התוצאות הטובות ולהרגיש נפלא.

אם אתן מעוניינות לבצע את הטיפול היעיל תוכלו לפנות אל הקליניקה של ד”ר לריסה ברק שמבצעת עוד מגוון טיפולים אסתטיים כמו: טיפול בקמטים, טיפול בכתמים, הזעה ברמה שאינה תקינה וטיפולים נוספים.

טיפולי קוסמטיקה רופאים המתמחים ברפואת אסתטיקה המבינים איזה טיפול הלקוחות צריכים ממש מקצועיים

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.