העלמת קמטים בפנים באמצעות שיטות שונות במרפאה מקצועית

קמטים מסביב לפה, בצדי העיניים, בלחיים ובמקומות נוספים בפנים מטרידים נשים רבות. הקמטים גורמים לפנים להראות מבוגרות יותר – דבר שקשה לרבות לקבל. הפרסומות השוטפות שמגיעות מכל עבר והסגידה ליופי שנחשב למראה הצעיר אינם מקלים על המצב וגורמים לרבות להרגיש שהן לא מושכות כפי שהיו בעבר ולא מספיק מטופחות. אך היום אין סיבה להישאר עם הקמטים המטרידים משום שניתן לטפל בהם באמצעות שיטות מתקדמות ביותר.

להחזיר את העור המתוח למקומו – תודה לידע ולטכנולוגיה!

היום יש מה לעשות וקיימים מגוון טיפולים שיכולים לסייע בביצוע העלמת קמטים בפנים ולהשיב לעור את הברק, הזוהר והחיוניות. ולא, לא מדובר על טיפולים כירורגיים.

אם בעבר יכלו הנשים שרצו לבצע העלמת קמטים לגשת רק לניתוח שמתבצע בהרדמה כללית, נמשך 3 שעות, דורש אשפוז, זמן החלמה של 10 ימים בממוצע, לא מותח קמטים בזוויות העיניים וסביב הפה ועלול לגרום לאיבוד חלק מהעור, צלקות, פגיעה בתחושה של הקרקפת ועור הפנים (פגיעה חולפת), פגיעה בעצבים בפנים, דימומים, אסימטריה ותופעות נוספות, הרי שהיום ישנן אופציות אחרות שאינן כרוכות בסיכונים.

על טיפולי הפילינג הכימי – קצת כימיה במרפאה של ד”ר לריסה ברק

בין השיטות האיכותיות שיכולות להביא לתוצאות טובות ניתן לציין את הטיפול – פילינג כימי. טיפול זה מתבצע באמצעות ריכוזים קטנים של חומצה לקטית, גליקולית וסליצילית ששילובן מעניק לעור לחות וגמישות. כמו כן, מסייע שילוב החומצות בהפחתת שומניות, הסרת תאים מתים והפחתת אקנה. כדי לשפר את הטיפול עוד משתמשת ד”ר לריסה ברק בתמיסת ג’סנר, תמיסה טרילורואצטית, חומצות אלפא – הידרוקסי וחומרים מיקרו אברסיביים. הפילינג הכימי מסיר את שכבות העור הישנות ומסייע לעור להתחדש ולהיות בריא ואסתטי.

טיפולים בפיגמנטציה

לצד טיפול העלמת קמטים בפנים מציעה ד”ר לריסה ברק למטופלות שסובלות מכתמים בפנים לבצע טיפול פיגמנטציה. הרופאה מטפלת במגוון סוגים של כתמי עור באמצעות שיטות שונות, ביניהן: ננו לייזר, חומרים להבהרת כתמים, טיפולים שכוללים חומרים קוסמטיים רפואיים ופילינג טבעי שמשקם את עור הפנים.

לטיפול מקצועי ואמין לאורך כל הדרך – אבחון עור הפנים והתאמת הטיפול באופן אישי

טיפול איכותי נוסף שהרופאה מבצעת נקרא: “מזו חוטים“. החוטים שיכולים למתוח אזורים רבים בפנים, ביניהם: צוואר, אזור הפה, קו הלסת, הלחיים ואזורים נוספים נמסים או נספגים בעור בצורה טבעית. באמצעות הטיפול ניתן לחדש את העור בלי לסבול מכאבים וללא שום סימנים וזמן החלמה כך שאפשר לבצע את הטיפול ולהמשיך לסדר היום בלי לחשוב פעמיים.

מכיוון שלכל מטופלת יש עור פנים שונה דואגת הרופאה לבצע אבחון של עור הפנים במהלך הפגישה הראשונה. לאחר שיחה בנוגע למטרות של המטופלת ולציפיות שלה מהטיפול מציעה הרופאה את הטיפול או הטיפולים שעשויים לסייע לה להשיג את המטרה.

הניסיון הרב שצברה ד”ר לריסה ברק והעובדה שהיא לא מפסיקה להתעדכן בנוגע לחומרים ולמכשירים החדישים יחד עם ההקפדה על הבטיחות של הטיפולים מאפשרים לה להעניק לכל מטופלת את הטיפול המתאים והאיכותי ביותר.

המטופלות שמגיעות אל ד”ר לריסה ברק מקבלות את כל הידע הדרוש והיא מלווה אותן לאורך כל התהליך שפעמים רבות אינו נמשך זמן רב ומוביל לתוצאות נפלאות שניתן לראות תוך זמן קצר.

אם אתן מעוניינות להתעורר בזמן הקרוב עם עור פנים חלק, גמיש ובריא, להתקלח, להתלבש, להתבשם ולצאת לעבודה עם חיוך מאוזן לאוזן הרי שד”ר לריסה ברק תשמח לסייע לכן. הרופאה כאן בשבילכן וזמינה לכל שאלה.

טיפולי יופי ואסתטיקה רופאים מתמחים במרפאות אסתטיקה שמשיבות בטחון עצמי ואיכות חיים מומחים בתחומם

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.