המסת שומן בהזרקות לסנטר כפול

המסת שומן בהזרקות  לסנטר כפול

Injection Lipolysis For Double Chin

סנטר כפול הינו אחת הבעיות השכיחות בכל הגילאים שמפריעות מאוד למראה החיצוני.

המסת שומן בזריקה הינו טיפול חדשני ממיס את השומן. החומר הפעיל מורכב דאוקסיכולאט (Deoxycholate). חומר שהורס  את הדופן של תאי שומן ומפרק את השומן לטריגליצרידים המסולקים מהגוף ע”י מערכת הלימפה .בדרך כלל יש צורך במספר הזרקות חוזרות עד 3 טיפולים על מנת להמיס את השומן בסנטר אך זה מאוד אינדיבידואלי טמס הטיפולים משתנה מפציינט לאחר. תאי השומן נמסים בהדרגה תוך כ 12 שבועות. בזמן הטיפול מרגישים צריבה קלה , קרח ששמים בתחילת הטיפול למקום המטופל יכול לעזור נגד כאבים. טיפול קצר מאוד- משך כ 10 דקות ,

דיוור

תוצאות מצופות

על ידי המסת שומן באזור הסנטר בהזרקה ניתן להימנע מפעולות פולשניות , ניתוחיות (דוגמת שאיבת שומן LIPOSUCTION) או פעולות כירורגיות אחרות העלולות לגרום להצטלקות. לאחר ההמסה האזור נראה רזה יותר ומתוח וללא סנטר כפול.

טיפול מיועד לנשים וגברים הסובלים מהסנטר הכפול   ורוצים להיפטר מעודף שומן ללא התערבות כירורגית.מכוון שהתהליך הוא הדרגתי , פעולה לא גורמת לדלדול העור.

דאוקסיכולאט הורס תאי שומן,  שומן יוצא מהגוף בעזרת מערכת הלימפה.

בזמן הטיפול מרגישים צריבה קלה שעוברת בדרך כלל תוך חצי שעה . סובלים מנפיחות קלה באזור המטופל במשך כיומיים.

בשנים האחרונות קיים גם טיפול בקור באזור הסנתר,שמאפשר להוריד כמות השומן בעזרת ידית מיוחדת. משך הטיפל 35 דקות, ללא כאב, ללא סימני לאחר טיפול. טמפרטורה יורדת עד מינוס 5 מעלות וזה הורס את התאי שומן באותו אזור. מומלץ ביצוע 2- טיפולים בהפרש של חודשיים.