טיפולים גינקולוגיים טיפול בדליפת שתן

טיפול בדליפת שתן

לידות, שינוים במשקל גוף, גיל ונטיה גנטית  עלולים לגרום לחולשה של שרירי האגן ורפיון  הנרתיק ותחושות לא נעימות באזור האינטימי.

כשליש מהנשים אחרי גיל 40 סובלות מדליפת שתן בזמן מאמץ גופני ,ירידה בהנאה בעת קיום יחסי מין, בגיל מבוגר יותר סובלות  יובש , צריבה במתן שתן וכאבים בזמן קיום יחסי מין.איך להרגיש שאת שולטת בגוף שלך?

מכשיר ישראלי מחברת INMODE יכול לעזור לך.

מכשיר מבוסס על גלי רדיו. טיפול נעים מאוד במשך כ20 דקות מתבצע חימום באזור הנרתיק בעזרת ידית דקיקה . חימום גורם לייצור של קולגן, מגביר זרימת דם ומחזק את שרירי האגן.

תוצאות מצופות?

טיפול עוזר נגד דליפת שתן דרגה ראשונה – שניה(דליפת שתן במאמץ גופני ). והומלץ מאוד במקום ניתוח. אפשרי לקבל הצהרת הנרתיק בעזרת טיפול. נשים שסובלות מיובש בנרתיק ותחושה לא נעימה ביחסי מין  מעידות על שיפור משמעותי בתחושות אלו כבר אחרי הטיול הראשון.

צריכים סדרת טיפול 3- בהפרש של חודשיים מטיפול לטיפול.טיפול מתאים לכל אחת שסובלת מדליפת שתן, בריחת שתן בזמן מאמץ, יעיל בטיפול שלפוחית רגיזה, מאשר הנאה ביחסי מין, עוזר נגד פטריה בנרתיק ונגד יובש.אין כאבים בזמן הטיפול, חוזרים לשגרה ישר,מרגישים הטבה כבר לאחר טיפול ראשון.

נשים צעירות לאחר מספר לידות או נשים מבוגרות שסובלות מתחושת יובש בנרתיק.

בעזרת ידית קטנה של המכשיר מתבצע חימום עמוק של הרקמות האינטימיות. תהליך הזה גורם לייצור של קולגן, מחזק את השסתום של שלפוחית השתן ומהצר את הנרתיק.

אין תופעות לוואי. טיפול נעים, ללא כאב, מרגישים חום נעים פנימי. טיפול קצר כ30 דקות . ישר לאחר הטיפול חוזרים לשגרה.