טיפולי אקנה בנחשולים

פצעוני אקנה הם מחלת העור השכיחה ביותר בעולם המערבי. פצעוני האקנה נפוצים בעיקר בקרב מתבגרים ומבוגרים ונקראים בשמם האחר "פצעי בגרות", אך הם יכולים להופיע בכל גיל. הפצעים נוצרים כאשר הנקבוביות בעור נחסמות על-ידי שומן, על-ידי תאי עור מתים ובקטריות הנוצרות מעודף סבום- תוצר של בלוטות החלב הנמצאות על-פני העור, תפקיד הסבום הוא לדאוג לכך שעורנו יישאר רך ולח. לעתים בלוטות החלב מפרישות עודף סבום, שמתחבר עם תאי עור מתים ובקטריות היוצרות "פקק", אותו הגוף מזהה כזיהום הגורם לפצעונים דלקתיים המופיעים במקומות רוויים בבלוטות חלב- אזורי הפנים, הגב, הצוואר, החזה והזרועות. טיפולי אקנה מבוצעים במרכזים שונים בנחשולים, בכדי למנוע מהעור שלכם לסבול מהפצעונים המזהמים את עורנו והגורמים לנו להיראות לא אסתטיים.

הסיבות לאקנה

ישנן מספר סיבות נפוצות אשר גורמות לגופנו לפתח אקנה באזורים שונים בגוף. הסיבות השונות גורמות לחסימת נקבוביות היוצרות את הפצעים. הסיבה הראשונה הינה שינויים הורמונליים- שינויים גופניים הנפוצים במהלך גיל ההתבגרות ומשפיעים מאוד על אקנה, סיבה נוספת הינה גנטיקה- היסטוריה משפחתית של פצעי אקנה עשויה להשפיע על התפתחות הפצעים, סיבה אחרונה אשר נציג הינה תזונה- תזונה המכילה כמויות גדולות של סוכרים וחלב מגבירה את הסיכון לפצעי האקנה, אכילה מוגזמת של גבינות, לחמים ושוקולדים עשויה להגביר את התפרצות האקנה ולהצריך מכם להגיע לטיפולי אקנה באחד המרכזים בנחשולים.

הטיפול באקנה

בכדי לטפל בפצעי אקנה בצורה נכונה, ניתן להגיע אל אחד המרכזים בנחשולים, שם מטפלים בפצעי אקנה. תוכלו לשבת בפגישת ייעוץ עם צוות המרכז, אשר יבחן את הקריטריונים שלכם ואת רמת האקנה שלכם ויתאים לכם טיפול נכון ומתאים עבורכם. אחד הטיפולים החדשים והנפוצים הינו טיפול הפוטותרפיה- טיפול המיועד ברובו לעור הפנים, מיועד לסובלים ממחלות עור, אך יעיל גם כפתרון לתופעת פצעי האקנה. במסגרת הטיפול מקרינים אור על פניו של המטופל במטרה לבצע חשיפה מבוקרת של קרני אולטרה סגול ללא קרינה, החשיפה לאור הלייזר ברמה נמוכה מגרה את תפקוד התאים, כך הלייזר חודר אל תוך העור ללא פגיעה בעור. הטיפול מתאים לרוב לכל מטופל, על-מנת לכוון לעורו של המטופל.