טיפול אקנה בלוד

עור הפנים שלנו מהווה את הדבר הראשון שאנשים רואים כאשר הם מביטים בנו, ולכן פגמים שנוצרים בו גורמים לנו לאבד את ביטחוננו העצמי פעמים רבות. אקנה הוא אחד מפגמי העור הנפוצים ביותר אשר מופיע לא רק אצל מתבגרים, אלא גם אצל אלו שעברו את גילאי העשרה. אקנה מהווה בעיה עורית מתסכלת במיוחד, וכדי לטפל בו באופן יעיל, חשוב לקבל טיפול מקצועי, כמו זה שתוכלו ליהנות ממנו במרפאתה של ד"ר לריסה ברק.

אקנה כרוני – האם אכן יש לו פתרון?

אלו שסובלים מאקנה על עור הפנים ובאזורים אחרים בגוף יודעים שמשחות ותכשירים שונים אינם מטפלים בבעיה באופן ישיר, אלא מטשטשים אותה לכל היותר. תרופות רבות לטיפול בבעיה הזו גורמות לבעיות גופניות אחרות, ולכן ד"ר לריסה ברק פיתחה שיטה מתקדמת עבור טיפול באקנה. טיפול אקנה בלוד והסביבה במרפאתה של ד"ר לריסה ברק מורכב משני שלבים חשובים שלא רק מטשטשים את בעיית האקנה, אלא מטפלים בה באופן שורשי ויסודי.

שיטת שני השלבים המתקדמת לטיפול באקנה

טיפול אקנה בלוד והסביבה במרפאתה של ד"ר לריסה ברק מתבצע בשני שלבים שאינם פולשניים ואינם כרוכים בניתוח מכל סוג שהוא. תחילה, עורכם ינוקה באופן יסודי על מנת להכין את הבסיס לשלב הראשון – חימום תת עורי. החימום הזה יפחית במידה ניכרת את פעילות בלוטות החלב שגורמות להיווצרות של פצעונים, ואתם תוכלו להבחין בשיפור ניכר במראה עור פניכם. לאחר מכן תקבלו ערכה ייחודית לטיפוח וטיפול בעור בביתכם כהכנה לשלב השני – טשטוש צלקות אקנה עם לייזר. לאחר שעורכם יפסיק לייצר פצעונים, ניתן יהיה לבצע את השלב הזה ולהיפטר מצלקות ישנות וחדשות.

טיפול אקנה בלוד – אסתטיקה רפואית מתקדמת עבורכם

השיטה הדו שלבית של ד"ר לריסה ברק פותחה תוך הבנה מעמיקה של האופן בו העור מתנהג, וכן פיתוח מתקדם של מכשירי לייזר כטיפול באקנה. במרפאה של ד"ר לריסה ברק תוכלו לקבל טיפול מקצועי לצד יחס אישי וחם שיאפשר לכם לקבל את העור החלק שייחלתם לו. בפגישת ייעוץ מקצועית במרפאה ניתן יהיה לבחון את עורכם ולהחליט על הטיפול המדויק והטוב ביותר עבורכם על מנת שתיהנו משיפור במראה העור כמה שיותר מהר.