טיפול בקמטים בחולון

תהליכי ההזדקנות הטבעיים, חשיפה לשמש, קור ויובש קיצוניים, עישון, גנטיקה והורמונים – זוהי רק חלק מרשימת הגורמים המשפיעים על בריאות העור ויוצרים קמטים. גורמים חיצוניים כמו גם פנימיים רבים משפיעים על מראה העור שלנו וגורמים להופעתם של קמטים. בעידן המודרני של ימינו ניתן למצוא היום כמעט לכל בעיה אסתטית ובעיקר לניתן למצור פתרון לבעיית הקמטים. במכוני היופי והאסתטיקה שבחולון תוכלו לקבל מענה ופתרון לבעיית הקמטים. המכונים מלווים בצוות מטפל מיומן ומקצועי ובעל ניסיון רב. לרוב אלו קמטים קטנים המתחילים כקמטי הבעה עדינים ועם השנים, מתפתחים לקמטים גדולים ועמוקים. קמטים היא תופעה שכמעט וכל בנאדם נחשף אליה עם הגיל. הקמטים בולטים מאוד לעין והעור נראה מאוד עייף וזקן. אם גם אתם סובלים מקמטים שמפריעים לכם והייתם רוצים להיפתר מהם, זה הזמן להגיע לאחד ממכוני היופי והאסתטיקה שבחולון וליהנות מטיפולים מבטיחים להעלמת קמטים. אתם מוזמנים להגיע לפגישת יעוץ באחד המכונים וליהנות מיחס אישי ומקצועי. בפגישה תוכלו לקבל מענה לכל שאלה. בפגישה תקבלו הדרכה על אופן הטיפול והטיפול יותאם באופן אישי לכל אחד מהמטופלים. הטיפולים מתאימים בן לנשים והן לגברים.

שיטת הטיפול

בקמטים ניתן היום לטפל במגוון שיטת. הטיפול מותאם באופן אישי לכל מטופל טאו מטופלת. התאמת הטיפול מצריכה אבחון עי" המטפל ולשם כך נועדה פגישת הייעוץ. לפי חומרת המצב וסוג העור יקבע סוג הטיפול. בדרך כלל הטיפולים אינם מלווים בכאב ואינם מצריכים הרדמה מקומית. החזרה לשגרה היא מידית. לעיתים צריך סדרת טיפולם בכדי להגיע לתוצאות מקסימליות. בין השיטות קיים הבוטוקס. טיפולי הבוטוקס הם טיפולים נפוצים ואהובים מאוד בכל רחבי העולם. המטפל מזריק כמויות זעירות של חומר המשפיע על פעילות שרירי הפנים ובכך מספק עור מתוח וללא קמטים. טיפולים אלו מיועדים בעיקר לטיפול בקמטי הבעה בציידי הפה, מסביב לעיניים, בין הגבות ובמצח

תוצאות הטיפול

הטיפול בקמטים גורם לעור להראות רענן יותר ובעל חיוניות. לאחר הטיפולים המטופלים יוצאים מאוד מרוצים ומרגישים רעננים יותר ואף צעירים יותר. ההרגשה משפרת משמעותית את איכות החיים של המטופלים ואת תחושת הביטחון שלהם. התוצאות מדברות בעד עצמן.