טיפול פיגמנטציה כוכב יאיר

כתמי עור מהווים מטרד עבור אנשים רבים אשר סובלים מהבעיה הזו שקשה להיפטר ממנה. תכשירים, קרמים ומשחות שונות שמבטיחים להעלים כתמי פיגמנטציה לא עושים את העבודה שהם אמורים לעשות, מה שגורם לאנשים רבים להיות מתוסכלים בכל פעם שהם מביטים בעורם. למרבה השמחה, במרפאתה של ד"ר לריסה ברק, תוכלו ליהנות בין היתר מטיפול מתקדם בפיגמנטציה תוך שימוש במכשירים מתקדמים בתחום האסתטיקה הרפואית ויישום המומחיות של המטפלים במרפאה.

פיגמנטציה – כיצד היא נוצרת?

בתוך עורנו ישנם תאים ייחודיים אשר מייצרים פיגמנט בשם מלנין שאמור להגן עליו מפני נזקים. כתוצאה מחשיפה מוגברת לשמש, גורמים גנטיים ומחלות עוריות שונות, המלנין נוצר בעודף ומתפזר באופן לא אחיד על גביי העור, מה שיוצר את כתמי הפיגמנטציה. הודות לשיטת ננו-לייזר מתקדמת במרפאתה של ד"ר לריסה ברק, תוכלו להיפטר מהכתמים שנוצרו על גביי עורכם וליהנות ממראה חלק ואחיד שייראה צעיר מאי פעם.

טיפול פיגמנטציה מתקדם בשיטת ננו לייזר

עבור טיפול פיגמנטציה מתקדם בכוכב יאיר או באזורים אחרים, תוכלו להגיע למרפאה המתקדמת של ד"ר לריסה ברק המתמחה בתחום האסתטיקה הרפואית. כדי לטפל בשורש הבעיה, טיפולי הננו לייזר מתמקדים בעומק בעור ומאפשרים להיפטר מכתמי פיגמנטציה ללא צורך בהתערבות רפואית. קרני ננו לייזר ממוקדות אשר מכוונות אל העור מפרקות את הגורם שמביא להיווצרות של כתמי פיגמנטציה, כך שתקבלו תוצאות מיטביות תוך זמן קצר וללא כאבים.

ד"ר לריסה ברק – הדרך שלך לעור חלק ונקי

טיפול פיגמנטציה בכוכב יאיר והסביבה שתוכלו ליהנות ממנו במרפאותיה של ד"ר לריסה ברק מתבצע בטכנולוגיה מתקדמת שאינה כרוכה בניתוחים מיותרים או כאבים. המרפאה, אשר מתמחה בשלל טיפולים אסתטיים-רפואיים, מאפשרת לכם לשנות את מראה עורכם במידה ניכרת הודות למכשיר ננו-לייזר שמבצע פירוק של מלנין. קרני הננו לייזר בעצם חודרות אל תוך תאי העור, מפרקות את המלנין וכך הוא בעצם יוצא מהם ומפסיק להשפיע על מראה העור. על ידי התמקדות בחלקיו הפנימיים של העור בהן נוצרת בעיית הפיגמנטציה, תוכלו ליהנות משיפור משמעותי עד היעלמות מוחלטת של כתמי פיגמנטציה תוך 3 טיפולים בממוצע.