טיפול 3D לייזר למיצוק העור

טיפול 3D הוא טיפול המשלב בתוכו פתרון  לכל הבעיות של העור של הפנים והצוואר  360° . תוך טיפול אחד אפשרי לטפל בפיגמנטציה, אדמומיות העור והעלמת נימים בפנים, לעבוד על מיצוק העור, לתת לעור מראה רענן וצעיר יותר .

בניגוד לטיפולים מקובלים אחרים בטיפול אחד של 3D עובדים עם 3 ידיות שונות המבוססות על טכנולוגיות שונות לגמרי. שילוב של כמה טכנולוגיות בטיפול אחד מאפשר לקבל מקסימום תוצאות תוך זמן קצר יותר.

טיפול בידית ראשונה- TITAN מאפשר חימום עמוק של הרקמה עד רמת השריר .זה גורם לחיזוק ומיצוק של כל שכבות העור.

ידית שניה -LIMELIGHT עוזרת להורדת אדמומיות בעור ,כתמים פיגמנטים. גורמת למיצוק העור ע “י ייצור של קולגן.

ידית שלישית- GENESIS  ידית לייזר דור חדש ,בעזרת האנרגיה הנכנסת עמוק לתוך העור בשכבת הדרמיס גורמת לייצור של קולגן. טיפול נעים מאוד ללא כאב, ללא אדמומיות וקילוף העור.משך הטיפול כשעה.

תוצאות מצופות?

רק 3 טיפולים בהפרש של חודשיים ( בסך הכל אתם מקבלים 9 טיפולים שונים) והפנים נראות מוצקות יותר, ללא כתמי שמש וגיל , עם הפחתת קימטוטים.

הטיפול מתאים הן לגברים והן  לנשים כאחד, לבעלי כל סוגי העור. מומלץ כטיפול מונע לאנשים  צעירים עם תחילת תהליך רפיון העור, גם אנשים מבוגרים יותר הסובלים  מקמטים וקמטוטים, ורפיון עור משמעותי. הטיפול משפר את הצבע, מרקם העור, מותח את העור וממצק אותו.

-אנרגית לייזר נכנסת עמוק לתוך העור לדרמיס ( שכבת העור עמוקה) וגורמת להרס של קולגן ישן , בתגובה לזה הגוף מתחיל לבנות קולגן חדש. בניית קולגן ממצק ומותח את העור, מעלים קמטים וקמטוטים.

-אנרגיה IPL- Intence Pulse Light-נכנסת לתאי מלנין- תאים שמייצרים את החומר בשם מלנין המקנה לעור את הצבע שלו. IPL הורס את תאי המלנין ובכך מעלים כתמי שמש וגיל, משפר מרקם העור, מוריד פיגמנטציה  משטח העור.

-חימום עמוק ע”י אור אינפרא אדום עוזר לייצור של קולגן , מיצוק העור והעלמת קמטים.

אדמומיות קלה מיד לאחר הטיפול  שחולפת לאחר כשעתיים לגמרי.