מיצוק ועיצוב עור הפנים במכשיר ACCENT PRIME

מכשיר ACCENT PRIME

מכשיר של חברת  ALMA המבוסס על שילוב של גלי רדיו  ואולטרסאונד, מאפשר מגוון רחב של טיפולי פנים -וטיפולי גוף.

Uni Polar -ידית של גלי רדיו בגודל קטן מתאימה למיצוק העור באזור הפנים והצוואר.חימום עמוק של שכבות העור ע”י גלי רדיו גורמים לייצור של קולגן, העור נראה חלק יותר כבר אחרי טיפול ראשון. מומלץ על סדרה של 6-8 טיפולים .

לאחר חימום בעזרת גלי רדיו ממשיכים עם טיפול בידית על בסיס אולטרסאונד UltraSpeed  –

גלי אולטרסאונד גורמים  לויברציה קלה והרס של תאי שומן. טיפול המומלץ להצטברויות שומן באזור הצוואר וסנטר.

תוצאות מצופות?

עור חלק עם , מוצק יותר , עם כמות שומן תת עורי פחותה,העלמת קמטוטים באזור המטופל.
    טיפול עוזר נגד הצטברות נוזלים מיותרת ( Lymphodrenage).

טיפול מיועד לנשים וגברים עם רפיון העור ועודף שומן תת עורי בפנים ובצוואר .
    לגברים ונשים עם רפיון העור בפנים , צוואר ומחשוף.

גלי רדיו מחממים לעומק את אזור המטופל וגורמים לייצור קולגן למיצוק העור. פטנט של חברת אלמה-InMotion-כאשר אפשר לחזור לאותו מקום מספר פעמים ולחמם עד טמפרטורה הרצויה 42-45 מעלות ללא כאב . במהלך מעבר גלי רדיו אל תוך העור , הם גורמים לסיבוב מהיר של מולקולות המים הגורם לחיכוך ביניהם שיוצר חום עמוק ואפקטיבי ברקמת העור. מכיוון שסביבת העור רוויה בעיקר במים החימום גורם לפגיעה נקרוסקופית בסיבי קולגן ומעודד יצירת סיבי קולגן חדשים( remodelling) פעולה זו גורמת לעיבוי העור למיצוקו, שיפור מרקם העור נהיה אחיד ולשיפור מראה צעיר ובריא יותר.

הטיפול באמצעות Accent Prime בטוח ויעיל לכל סוגי וגווני עור כולל עור דק ואזורים עדינים. טכנולוגיה משולבת הוכחה באמצעות עבודות קליניות כי יעילה להשגת מראה פנים מוצק, עור אלסטי ובשמירת תוצאות לטווח ארוך.טיפול נוח ללא כאב חזרה לשגרה מיידית.