מיצוק ועיצוב עור הפנים במכשיר ACCENT PRIME

מכשיר ACCENT PRIME

מכשיר מבית חברת ALMA המבוסס על שילוב של גלי רדיו  ואולטרסאונד, מאפשר מגוון רחב של טיפולי פנים -וטיפולי גוף.

Uni Polar -ידית של גלי רדיו בגודל קטן מתאימה למיצוק העור באזור הפנים והצוואר. חימום עמוק של שכבות העור ע”י גלי רדיו גורמים לייצור של קולגן, העור נראה חלק יותר כבר אחרי טיפול ראשון. מומלץ על סדרה של 6-8 טיפולים .

לאחר חימום בעזרת גלי רדיו ממשיכים עם טיפול בידית על בסיס אולטרסאונד UltraSpeed  –

גלי האולטרסאונד גורמים לויברציה קלה והרס של תאי שומן. זהו הטיפול המומלץ להצטברויות שומן באזור הצוואר והסנטר.

תוצאות מצופות?

עור חלק ומוצק יותר, עם כמות שומן תת עורי פחותה, העלמת הקמטוטים באזור המטופל.
    הטיפול עוזר גם במצב של הצטברות נוזלים מיותרת (Lymphodrenage).

הטיפול מיועד לנשים וגברים עם רפיון עור ועודף שומן תת עורי בפנים ובצוואר . לנשים גן במחשוף (דקולטה)

גלי הרדיו מחממים לעומק את האזור המטופל וגורמים לייצור קולגן מוגבר למיצוק העור. הפטנט של חברת אלמה-InMotion-מאפשר לחזור לאותו מקום מספר פעמים ולחמם לטמפרטורה גבוהה של 42-45 מעלות ללא כאב וזה יוצר אפקטיביות ברקמת העור. מכיוון שסביבת העור רוויה בעיקר במים החימום גורם לפגיעה נקרוסקופית בסיבי קולגן ומעודד יצירת סיבי קולגן חדשים
    (remodelling) פעולה זו גורמת לעיבוי העור למיצוקו, שיפור מרקם העור נהיה אחיד ולשיפור מראה צעיר ובריא יותר.

הטיפול באמצעות Accent Prime בטוח ויעיל לכל סוגי וגווני העור, כולל עור דק ואזורים עדינים. ד”ר ברק ממליצה על שילוב טכנולוגיות שהוכחה באמצעות עבודות קליניות כיעילות יותר להשגת מראה פנים מוצק, עור אלסטי ובשמירת תוצאות לטווח ארוך. הטיפול נוח, ללא כאב וחזרה לשגרה מיידית.