הסרת שיער לגבר

כל הטכנולוגיות להסרת שיער מבוססות על קרני אור ועובדות על ספיגת קרן האור ע״י פיגמנט מלנין. בשיער פלומתי אין צבע ואין מלנין, בגלל זה קרן האור לא נתפסת שם ולא מורידה את השיער הפלומתי. חשוב לדעת שזה נכון גם לגבי טיפול בשיער בלונדיני.

לטיפולי הסרת שיער אין הגבלה בגיל, אך יש לציין, ששינויים הורמונליים שעוברים ילדים בגיל ההתבגרות גורמים להגברת קצב הצמיחה של השיערה ולכן לא ניתן לצפות כמה טיפולים יידרשו עד קבלת תוצאה לטווח זמן ארוך.
חשוב לדעת שטיפול בהסרת שיער לנוער יכול לעזור מאוד בביטחון עצמי וחיזוק מבחינה חברתית.

בגופנו יש כמות ענקית של זקיקי שיער (קרוב ל-5000000) ולא ניתן להשמיד את הכל. לאחר כ10 טיפולים (כעבור מספר חודשים ) יש לצפות לצמיחת שיער, אך הוא יהיה דליל יותר.כל צמיחה חדשה היא בעצם צמיחה מזקיקים רדומים.

הסרת שיער על עור שזוף - אם מדובר בשיזוף ישן - כן, אפשרי לבצע את הטיפול.
אם מדובר על שיזוף טרי - לא, זה יכול לגרום לכוויה

 

טיפולי יופי ואסתטיקה מרפאות אסתטיקה המתמחות בטיפולי צוואר ללא ניתוח בעלי הבחנה מקצועית עם

שיפור מראה האף והתאמתו לפנים. התוצאות נראית לעין מיד בסיום הטיפול, אך התוצאה הסופית תהיה לאחר כחודש מיום הטיפול. הטיפול מחזיק עד כשנה וחצי – שנתיים

נשים וגברים הרוצים לשפר את מראה האף. אם מדובר בעוקם, בלט או ירידה של קצה האף מטה.

הזרקה בעזרת מחט דקה או קנולה באזור המטופל .המזרק כולל בתוכו חומר הרדמה. ההזרקה מתבצעת   ע״י הרופא לאחר תכנית טיפול שהומלצה בהתאם לבקשת המטופל ואזור הטיפול. סוג החומצה מותאם עי הרופא בהתאם למקום המוזרק.

תתכן נפיחות קלה שיורדת תוך זמן קצר, שימוש בקנולה מפחית את הסיכוי לשטף דם.

  • האם יש לי את זה?

    לכולנו יש שיער על הגוף בכל מיני אזורים ואפילו באזורים משונים. השיער יכול להשתנות מאדם לאדם: יותר דק או יותר עבה, שיער בהיר או שיער כהה. ביממה אחת אנחנו מאבדים עד 100 שיערות ביום, אך שיער גודל שוב ולא תמיד באותם המקומות שאנחנו רוצים. גברים ונשים בוחרים היום יותר מתמיד, בעור חלק ונטול שיער. אם בעבר בדרך כלל גברים היו מסירים את השיער ממקומות פתוחים כמו צוואר ובית החזה העליון, בזמנים המודרניים, יותר ויותר גברים פונים עם בקשה להוריד את השיער ממקומות אחרים: -רגליים (רגל מלאה) -בית החזה התחתון -גב עליון ותחתון -ידיים -באזור האינטימי
  • כיצד זה נגרם?

    השערה מתפתחת מזקיק שיער שנמצא באפידרמיס – השכבה העליונה של העור. בן אדם נולד עם כמות מסוימת של שיער ( עד 4,5- 5 מיליון זקיקים). השערה שצומחת מורכבת ממספר שכבות של קרטין- חלבון. כל שערה עוברת את שלב הגדילה (השערה גודלת עד אורך מסוים), שלב המנוחה- השלב שאין בו כבר גדילה ושלב הנשירה. צבע השיער תלוי בצבע העור והפגמנט שנמצא בו.
  • כיצד זה נגרם?

    לפעמים יש שיעור יתר בגוף במיוחד אצל גברים – דבר זה נובע מרמת ההורמונים המשפיעה על צמיחת השיער וגם לעיתים מגנטיקה – תורשה.
  • מה ההשפעה עלי?

    שיעור יתר בגוף, שלפעמים לא תמיד רצוי, אך אפשר לטפל בבעיה בעזרת מכשיר לייזר להסרת שיער. תוצאות הטיפול יהיו לפי בקשת המטופל – אפשרי לדלל את השיער במקומות הרצוים או בכל הגוף , או להוריד אותו לגמרי לכדי אזורים חלקים.
  • האם אפשר לטפל לבד?

    השיטות להסרת שיער השתנו במאה האחרונה, אך הסרת שיער לטווח ארוך אינה אפשרית בתנאים ביתיים.
  • מתי מומלץ להתחיל טיפול?

    ניתן להתחיל כבר בגיל צעיר. היום מתחילים לעשות טיפולים להסרת שיער מגיל 20- 25, לאחר שלבי ההתבגרות.

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

טיפולים נוספים בקליניקה

פיסול אף ללא ניתוח

פיסול אף ללא ניתוח

מגוון טיפולי האסתטיקה בשנים האחרונות עלו למודעות מאד גבוהה ויש לכך לא מעט סיבות. הסיבה הראשונית היא בשל העובדה שטיפולים אלו נגישים, משלבים חומרים איכותיים

קרא עוד »
מיצוק עור הפנים

מיצוק עור הפנים

פגעי הזמן לא פוסחים על אף אחד ואחת מאתנו ולכן לא מעט אנשים חווים בעיות אסתטיות באזור עור הפנים והצוואר ומבקשים פתרונות אסתטיים על מנת

קרא עוד »
חומצה היאלורונית לפנים

חומצה היאלורונית לפנים

עולם הטיפוח עבר מהפכה משמעותית בשנים האחרונות והמודעות לטיפוח אישי ואסתטיקה עלתה. כאשר מדובר על חומרים דומיננטיים בעולם הטיפוח ללא ספק מדובר על חומצה היאלורונית

קרא עוד »