טיפול באור בפולסים חזקים

אנרגיית אור בפולסים חזקים – IPL. שנים בשימוש בתחום רפואת העור. התוויות העיקריות הינן כתמי שמש (פיגמנטציה), רוזציאה, קופורוז,  הסרת שיער והצערת העור.

מדובר בטיפול קל שנמשך כ 20 דקות ומלווה בפולסים של אור. הטיפול לא כואב. מומלצים 3-5 טיפולים כל 2-4 שבועות לקבלת תוצאות טובות לנגעי העור יחד עם הצערת עור משמעותית. לאחר מכן מומלץ לשמור על התוצאה על ידי טיפולי תחזוקה בכדי להמנע מחזרה של כתמים או נימים. גם טיפול שנתי אחד אחרי הקיץ ישמר את התוצאה ויגרום לעור להראות בריא יותר. מיד לאחר הטיפול יכול (אבל לא חייב) להופיע אודם לכ 24 שעות עם נפיחות קלה שניתן לכסות במייק אפ. אין צורך להישאר בבית.

טיפולי יופי ואסתטיקה רופאים המתמחים ברפואת אסתטיקה המבינים איזה טיפול הלקוחות צריכים יודעים להתמודד עם

שיפור מראה האף והתאמתו לפנים. התוצאות נראית לעין מיד בסיום הטיפול, אך התוצאה הסופית תהיה לאחר כחודש מיום הטיפול. הטיפול מחזיק עד כשנה וחצי – שנתיים

נשים וגברים הרוצים לשפר את מראה האף. אם מדובר בעוקם, בלט או ירידה של קצה האף מטה.

הזרקה בעזרת מחט דקה או קנולה באזור המטופל .המזרק כולל בתוכו חומר הרדמה. ההזרקה מתבצעת   ע״י הרופא לאחר תכנית טיפול שהומלצה בהתאם לבקשת המטופל ואזור הטיפול. סוג החומצה מותאם עי הרופא בהתאם למקום המוזרק.

תתכן נפיחות קלה שיורדת תוך זמן קצר, שימוש בקנולה מפחית את הסיכוי לשטף דם.

  • התוויות

    ניתן לטפל בצורה זו בנגעי עור על פני הפנים, הידיים (כתמי שמש על הידיים והזרועות), הזרועות, החזה, הצוואר ושאר חלקי גוף. יתרון גדול של הטיפול הינו חימום קל של הרקמה מסביב לאיזור המטופל, דבר הגורם לייצור קולגן ברקמה ובכך להתחדשות העור. ניתן לכן לראות אפקט של מתיחת פנים קלה לאחר מספר טיפולים. ולכן הצערת העור הינה אחת מההתוויות הפופולריות ביותר ביותר לטיפול זה.
  • הטיפול

    מדובר בטיפול קל שנמשך כ 20 דקות ומלווה בפולסים של אור. הטיפול לא כואב. מומלצים 3-5 טיפולים כל 2-4 שבועות לקבלת תוצאות טובות לנגעי העור יחד עם הצערת עור משמעותית. לאחר מכן מומלץ לשמור על התוצאה על ידי טיפולי תחזוקה בכדי להמנע מחזרה של כתמים או נימים. גם טיפול שנתי אחד אחרי הקיץ ישמר את התוצאה ויגרום לעור להראות בריא יותר. מיד לאחר הטיפול יכול (אבל לא חייב) להיות אודם לכ 24 שעות עם נפיחות קלה שניתן לכסות במייק אפ. אין צורך להישאר בבית.
  • שילובים

    במרפאתנו אנו משלבים טיפול ב IPL יחד עם טיפולים אחרים לקבלת תוצאות משמעותיות יותר, וטובות יותר לאחר הטיפול וללא תופעות לוואי. אחד השילובים היעילים ביותר הינו שילוב של IPL עם פילינג. לעיתים אנו משלבים IPL עם גלי רדיו בטכנולוגיות שונות. ולעיתים (בעיקר כטיפול בכלי דם או בצלקות) אף משלבים IPL עם לייזר. חשוב מאוד לזכור שלשימוש בשילובים דרושה מומחיות ומיומנות בתחום.
  • מזה טיפול IPL ולמה הוא טוב?

    מדובר בגלי אור לטיפול בכתמים וקופרוז. אחד הסימנים להזדקנות העור היא הופעת כתמי שמש, ביטוי בכתמים חומים כהים על הפנים, על כפות הידיים, ובאזורים שנחשפו לשמש במהלך השנים. מראה הכתמים גורם לעור מראה מבוגר ועייף. כיום אפשר להסיר כתמי שמש ואם לא להעלימם אז להבהיר בצורה משמעותית ביותר.
  • כמה טיפולים צריך לעבור?

    נדרשים בין 3-5 טיפולים של גלי אור בהפרש כ 4 שבועות. ניתן גם לשפר את התהליך עם משחות המכילות חומרים מבהירים כהידרוקינון וראטין A
  • האם אפשר לעשות את הטיפול בקיץ?

    מומלץ לעשות את הטיפול בחודשי החורף. הטיפול הופך את עור הפנים לרגיש במיוחד לשמש ועלול להיווצר כתמים נוספים אם יש חשיפה לשמש.
  • האם הכתמים חוזרים? כמה זמן מחזיק מעמד?

    הכתמים יחזרו אם לא נמנע מחשיפה לשמש ושימוש במקדם הגנה גבוה במיוחד. כדי להבטיח פנים ללא כתמים לאורך זמן יש לחזור על טיפול בודד פעם ב6-12 חודשים ולשמור על עור הפנים עם מקדם הגנה.

דוגמאות לפני ואחרי הטיפול

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

טיפולים נוספים בקליניקה

חומצה היאלורונית לפנים

חומצה היאלורונית לפנים

עולם הטיפוח עבר מהפכה משמעותית בשנים האחרונות והמודעות לטיפוח אישי ואסתטיקה עלתה. כאשר מדובר על חומרים דומיננטיים בעולם הטיפוח ללא ספק מדובר על חומצה היאלורונית

קרא עוד »
סקולפטרה או רדיאס

סקולפטרה או רדיאס

לא מעט אנשים פונים היום להשגת אפקט הצערת עור הפנים ועיצוב הפנים באמצעות חומי מילוי המאפשרים תוצאות אסתטיות מהירות ואפקטיביות. ישנם לא מעט סוגים של

קרא עוד »
טיפולי יופי ואסתטיקה קליניקות לשיפור מראה הפנים והגוף מקצועיים עם הרבה וותק שיודעים לספק

פיגמנטציה

הטיפול מבוצע במכשיר ה- Limelight מכשיר זה הוא מהדור האחרון של אנרגיית אור בפולסים חזקים - IPL - ההתוויות העיקריות הינן כתמי שמש (פיגמנטציה) ,

קרא עוד »