טיפול בצלוליט על-ידי אפליקטורים

טיפול מיועד לטיפול בצלוליט, הצטברות שומן בשטחים גדולים כמו בטן, ירכיים, גב, אמות.

על השטח המטופל שמים פלטו (אפליקטור מפלסטיק מקרין גלי רדיו) גלי רדיו שמחממים את המקום עד 41-42 מעלות. מרגישים חום פנימי נעים. טיפול נמשך חצי שעה. הכי מעניין שטיפול לא דורש עבודה של טכנאית. היא רק שמה את האפליקטור על אזור המטופל.

מטופל שוכב על הידיות, גלי רדיו נכנסים עמוק לתוך הדרמיס. מומלץ על שילוב הטיפול עם גלי אולטרסאונד שעוזרים לשבור את הדופן תאי שומן .

טיפולי יופי ואסתטיקה קליניקות לשמירת המראה הטבעי מומחים עם הרבה וותק שיודעים להתאים לכל

שיפור מראה האף והתאמתו לפנים. התוצאות נראית לעין מיד בסיום הטיפול, אך התוצאה הסופית תהיה לאחר כחודש מיום הטיפול. הטיפול מחזיק עד כשנה וחצי – שנתיים

נשים וגברים הרוצים לשפר את מראה האף. אם מדובר בעוקם, בלט או ירידה של קצה האף מטה.

הזרקה בעזרת מחט דקה או קנולה באזור המטופל .המזרק כולל בתוכו חומר הרדמה. ההזרקה מתבצעת   ע״י הרופא לאחר תכנית טיפול שהומלצה בהתאם לבקשת המטופל ואזור הטיפול. סוג החומצה מותאם עי הרופא בהתאם למקום המוזרק.

תתכן נפיחות קלה שיורדת תוך זמן קצר, שימוש בקנולה מפחית את הסיכוי לשטף דם.

  • תוצאות מצופות?

    העור לאחר הטיפול נראה חלק יותר ומתוח יותר
  • למי מיועד הטיפול?

    הטיפול מיועד לנשים הסובלות מצלוליט ,הרגשה של כובד ברגליים והצטברות נוזלים ,במיוחד נשים שעומדות כל היום על הרגליים עקב עבודתן.
  • איך הטיפול עובד?

    גלי רדיו מחממים את הדרמיס (שכבת העור עמוקה וגורמים ליצור של קולגן) מומלץ על סדרת טיפולים של 6-10 ,פעם בשבוע לקבלת תוצאה לטווח זמן ארוך. כמובן צריכים גם טיפול תחזוקה פעם בכחצי שנה.
  • האם יש תופעות לוואי?

    תיתכן אדמומיות קלה מיד לאחר הטיפול שעוברת לאחר כשעה.

דוגמאות לפני ואחרי הטיפול

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

טיפולים נוספים בקליניקה

פיסול אף ללא ניתוח

פיסול אף ללא ניתוח

מגוון טיפולי האסתטיקה בשנים האחרונות עלו למודעות מאד גבוהה ויש לכך לא מעט סיבות. הסיבה הראשונית היא בשל העובדה שטיפולים אלו נגישים, משלבים חומרים איכותיים

קרא עוד »
מיצוק עור הפנים

מיצוק עור הפנים

פגעי הזמן לא פוסחים על אף אחד ואחת מאתנו ולכן לא מעט אנשים חווים בעיות אסתטיות באזור עור הפנים והצוואר ומבקשים פתרונות אסתטיים על מנת

קרא עוד »
חומצה היאלורונית לפנים

חומצה היאלורונית לפנים

עולם הטיפוח עבר מהפכה משמעותית בשנים האחרונות והמודעות לטיפוח אישי ואסתטיקה עלתה. כאשר מדובר על חומרים דומיננטיים בעולם הטיפוח ללא ספק מדובר על חומצה היאלורונית

קרא עוד »