טיפול בצלקות במכשיר ACCENT PRIME

טיפול בצלקות במכשיר ACCENT PRIME לצורך העלמת כל סוגי הצלקות (לאחר ניתוח, צלקות אקנה) הנו מבוסס על טכנולוגיית גלי רדיו.  למכשיר Accent Prime  פלטפורמה בעלת מספר ידיות שונות לצורך טיפולים שונים. ידית לטיפול על בסיס גלי רדיו ואולטרסאונד הנה למיצוק העור ולהורדת שכבת שומן בגוף כולל  הצוואר.

הטיפול בצלקות מתבצע עם ידית בשם Microplasma העוזרת להצערת עור הפנים ושיקומו.

הידית פועלת באמצעות טכנולוגיה ייחודית הנקראת Pixel RF וזו מאפשרת טיפול ע”י חימום ופציעה מיקרוסקופית של העור. אנרגית גלי הרדיו ממוקדת ומבוקרת, ומאפשרת לטפל באופן נקודתי באזור הנבחר. מסביב לאזור הנבחר, העור נשאר בריא.

טיפולי יופי ואסתטיקה דוקטורים המתמחים באסתטיקה ממש מקצועיים עם מקצועיות ומיומנות ועם הרבה מוטיבציה

שיפור מראה האף והתאמתו לפנים. התוצאות נראית לעין מיד בסיום הטיפול, אך התוצאה הסופית תהיה לאחר כחודש מיום הטיפול. הטיפול מחזיק עד כשנה וחצי – שנתיים

נשים וגברים הרוצים לשפר את מראה האף. אם מדובר בעוקם, בלט או ירידה של קצה האף מטה.

הזרקה בעזרת מחט דקה או קנולה באזור המטופל .המזרק כולל בתוכו חומר הרדמה. ההזרקה מתבצעת   ע״י הרופא לאחר תכנית טיפול שהומלצה בהתאם לבקשת המטופל ואזור הטיפול. סוג החומצה מותאם עי הרופא בהתאם למקום המוזרק.

תתכן נפיחות קלה שיורדת תוך זמן קצר, שימוש בקנולה מפחית את הסיכוי לשטף דם.

  • תוצאות מצופות?

    עור חלק יותר ללא צלקות ונקבוביות סגורות
  • למי מיועד הטיפול?

    לכל אחד שרוצה לטפל ולהעלים צלקות בפנים ובגוף. הטכנולוגיה החד -קוטבית מאפשרת לשלוח גלי רדיו בעוצמה גבוהה לשכבות העור העמוקות (דרמיס-היפודרמיס) ולהסתיר את הצלקת. הטיפול מחדש את העור וממצק אותו. מדובר בטיפול מצויין לצלקות אקנה, פיגמנטציה, קמטים וקמטוטים.
  • איך הטיפול עובד?

    המיקרופלסמה עושה פציעות מיקרוסקופיות בשטח של העור. לאחר הטיפול ישנה אדמומיות שחולפת כעבור מספר שעות. לאחר יומיים מתחיל קילוף עדין של העור. (ניתן להסתירו בעזרת קרם שומני). לאחר הקילוף, צומח עור חדש – חלק יותר וזוהר יותר. מומלץ על סדרה בת 3 עד 8 טיפולים בהפרש של 3-4 שבועות לכל טיפול.
  • האם יש תופעות לוואי?

    אדמומיות העור במשך מספר שעות. קילוף עדין של העור הנראה לעין כיומיים -שלושה לאחר הטיפול. חזרה מיידית לשגרה בסיום הטיפול.

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

טיפולים נוספים בקליניקה

פיסול אף ללא ניתוח

פיסול אף ללא ניתוח

מגוון טיפולי האסתטיקה בשנים האחרונות עלו למודעות מאד גבוהה ויש לכך לא מעט סיבות. הסיבה הראשונית היא בשל העובדה שטיפולים אלו נגישים, משלבים חומרים איכותיים

קרא עוד »
מיצוק עור הפנים

מיצוק עור הפנים

פגעי הזמן לא פוסחים על אף אחד ואחת מאתנו ולכן לא מעט אנשים חווים בעיות אסתטיות באזור עור הפנים והצוואר ומבקשים פתרונות אסתטיים על מנת

קרא עוד »
חומצה היאלורונית לפנים

חומצה היאלורונית לפנים

עולם הטיפוח עבר מהפכה משמעותית בשנים האחרונות והמודעות לטיפוח אישי ואסתטיקה עלתה. כאשר מדובר על חומרים דומיננטיים בעולם הטיפוח ללא ספק מדובר על חומצה היאלורונית

קרא עוד »