טיפול בקו הלסת לא ישר

מטרת הטיפול באזור קו הלסת, הוא לבנות אותו סימטרי ופרופורצינאלי לפנים. ניתן ליישר אותו, להוריד בליטות (בולדוגים), לעודד זווית של קו הלסת ולבנות אותו ברור יותר.

עם הזמן בשל נסיגת העצמות באזור של הלסת התחתונה, הסנטר מתקצר ומאבד מנפחו. פעולה פשוטה של הזרקת חומצה היאלורונית באזור הסנטר נותנת לו נפח אשר מדגיש את קו הלסת.

טיפולי יופי ואסתטיקה קליניקות לרפואה אסתטית מאבחנים את המטופל עם הרבה ידע בתחום רפואה

שיפור מראה האף והתאמתו לפנים. התוצאות נראית לעין מיד בסיום הטיפול, אך התוצאה הסופית תהיה לאחר כחודש מיום הטיפול. הטיפול מחזיק עד כשנה וחצי – שנתיים

נשים וגברים הרוצים לשפר את מראה האף. אם מדובר בעוקם, בלט או ירידה של קצה האף מטה.

הזרקה בעזרת מחט דקה או קנולה באזור המטופל .המזרק כולל בתוכו חומר הרדמה. ההזרקה מתבצעת   ע״י הרופא לאחר תכנית טיפול שהומלצה בהתאם לבקשת המטופל ואזור הטיפול. סוג החומצה מותאם עי הרופא בהתאם למקום המוזרק.

תתכן נפיחות קלה שיורדת תוך זמן קצר, שימוש בקנולה מפחית את הסיכוי לשטף דם.

  • תוצאות מצופות?

    קו לסת ברור ומודגש , תואם יותר לפנים ופרופורציונלי. בניית קו הלסת נותנת מסגרת לפנים אשר מבדילה בין הפנים לצוואר.
  • למי מיועד הטיפול?

    לכל אחד- גם לגברים וגם לנשים. ההבדלים בין הטיפולים לגבר ואשה שונים בזווית של הלסת התחתונה וגם צורת בסנטר. לכן חשוב מאד לבחור רופא/ה עם ידע באנטומית הפנים. בדרך כלל מתחילים טיפול מילוי בקו הלסת עם תחילת סימנים ראשונים של נפילה בפנים.
  • איך הטיפול עובד?

    ישנם מספר סוגי טיפול באזור של קו הלסת. הזרקה של בוטולינום טוקסין באזור הסנטר יכולה ‘לשחרר’ את השריר בסנטר לשפר מראה של “עור תפוז” באזור הסנטר. הזרקות של בוטוקס בשם “Nefertiti Line” עוזרות ליישר את הקו הלסת ולמנוע התכווצות של שריר הצוואר- Platysma. בניית סנטר וקו הלסת בעזרת חומצה היאלורונית או חומר מילוי על בסיס סידן – Radiesse מדגישים את הקו הסנטר וממלאים נפח למקומות המדולדלים, כמו כן, מדגישים את הסנטר. הזרקה באזור הסנטר וקו הלסת בדרך כלל מתבצעת בעזרת קנולה שעושה את הפרוצדורה מהירה, קלה וללא סימני שטף דם ולא כאב.
  • האם יש תופעות לוואי?

    הזרקה באזור הסנטר בעזרת קנולה מונעת את תופעות הלוואי . במקרים נדירים יכול להיות שטף דם קטן שעובר תוך מספר ימים.

דוגמאות לפני ואחרי הטיפול

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

טיפולים נוספים בקליניקה

פיסול אף ללא ניתוח

פיסול אף ללא ניתוח

מגוון טיפולי האסתטיקה בשנים האחרונות עלו למודעות מאד גבוהה ויש לכך לא מעט סיבות. הסיבה הראשונית היא בשל העובדה שטיפולים אלו נגישים, משלבים חומרים איכותיים

קרא עוד »
מיצוק עור הפנים

מיצוק עור הפנים

פגעי הזמן לא פוסחים על אף אחד ואחת מאתנו ולכן לא מעט אנשים חווים בעיות אסתטיות באזור עור הפנים והצוואר ומבקשים פתרונות אסתטיים על מנת

קרא עוד »
חומצה היאלורונית לפנים

חומצה היאלורונית לפנים

עולם הטיפוח עבר מהפכה משמעותית בשנים האחרונות והמודעות לטיפוח אישי ואסתטיקה עלתה. כאשר מדובר על חומרים דומיננטיים בעולם הטיפוח ללא ספק מדובר על חומצה היאלורונית

קרא עוד »