טיפול להזדקנות העור הידיים

גב כף היד שלנו מסגיר את הגיל. עור ידיים דק, רגיש ויבש יותר, עם הזמן הגידים והרידים הופכים בולטים יותר, עם הופעת כתמים חומים על גב הידיים (כתמי שמש וגיל).

כדי להסתיר את התופעות האלו ישנו טיפול פשוט וקצר בעזרת חומצה היאלורונית שמוזרקת על כל  שטח גב היד.

הזרקה מתבצעת בעזרת קנולה-מחט עגולה, שמאפשרת הזרקה ללא כאב, ללא סימני שטף דם, ללא אדמומיות או נפיחות. אפשר להזריק במקום חומצה היאלורונית חומר על בסיס סידן בשם Radiesse. חומר שנותן פחות נפח , אך גורם לייצור של קולגן וכך נותן תוצאה מובטחת לטווח זמן ארוך.

כתמי גיל ושמש מומלץ להוריד בעזרת טיפול IPL- ע”י מכשור רפואי מתקדם, מומלץ על סדרה בת 3 טיפולים בהפרש של חודש בין טיפול לטיפול. טיפול להסרת כתמים שמש וגיל עושים לפני טיפול הזרקה.

טיפולי יופי ואסתטיקה החברות זריזים עם הרבה רצון לספק עבודה מקצועית שיודעים לתת

שיפור מראה האף והתאמתו לפנים. התוצאות נראית לעין מיד בסיום הטיפול, אך התוצאה הסופית תהיה לאחר כחודש מיום הטיפול. הטיפול מחזיק עד כשנה וחצי – שנתיים

נשים וגברים הרוצים לשפר את מראה האף. אם מדובר בעוקם, בלט או ירידה של קצה האף מטה.

הזרקה בעזרת מחט דקה או קנולה באזור המטופל .המזרק כולל בתוכו חומר הרדמה. ההזרקה מתבצעת   ע״י הרופא לאחר תכנית טיפול שהומלצה בהתאם לבקשת המטופל ואזור הטיפול. סוג החומצה מותאם עי הרופא בהתאם למקום המוזרק.

תתכן נפיחות קלה שיורדת תוך זמן קצר, שימוש בקנולה מפחית את הסיכוי לשטף דם.

  • תוצאות מצופות?

    עור הידיים מקבל מראה ללא כתמי גיל ושמש, חלק יותר, לח יותר ואלסטי. חומר המילוי עוזר להסתיר את הורידים והגידים הבולטים בידיים .
  • למי מיועד הטיפול?

    הטיפול מיועד לנשים וגברים כאחד עם הופעת ורידים וגידים בולטים, עור דק ויבש בגב היד ,שרוצים לשפר את מראה הידייםֿ.
  • איך הטיפול עובד?

    מכשיר IPL-Intense Pulsed Light עובד על בסיס גלי אור עם אורך גל מיוחד מאוד, הוא נכנס לתאי מלנין, הורס התא, מלנין יוצא מתחת לעור. רואים כתם טיפה יותר כהה. הכהות נעלמת תוך כשבוע ימים. הזרקה של חומר מילוי מאפשרת למלא את גב כף יד ולהסתיר גידים ורידים בולטים.
  • האם יש תופעות לוואי?

    תתכן נפיחות קלה לאחר ההזרקה, שחולפת תוך כמה שעות. לאחר טיפול נגד כתמי שמש בעזרת IPL הכתמים נראים כהים יותר, הדבר נמשך לתקופה של כשבוע ימים, לאחר מכן הולכים ומתבהרים עם הזמן על להעלמה מוחלטת.

דוגמאות לפני ואחרי הטיפול

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

טיפולים נוספים בקליניקה

פיסול אף ללא ניתוח

פיסול אף ללא ניתוח

מגוון טיפולי האסתטיקה בשנים האחרונות עלו למודעות מאד גבוהה ויש לכך לא מעט סיבות. הסיבה הראשונית היא בשל העובדה שטיפולים אלו נגישים, משלבים חומרים איכותיים

קרא עוד »
מיצוק עור הפנים

מיצוק עור הפנים

פגעי הזמן לא פוסחים על אף אחד ואחת מאתנו ולכן לא מעט אנשים חווים בעיות אסתטיות באזור עור הפנים והצוואר ומבקשים פתרונות אסתטיים על מנת

קרא עוד »
חומצה היאלורונית לפנים

חומצה היאלורונית לפנים

עולם הטיפוח עבר מהפכה משמעותית בשנים האחרונות והמודעות לטיפוח אישי ואסתטיקה עלתה. כאשר מדובר על חומרים דומיננטיים בעולם הטיפוח ללא ספק מדובר על חומצה היאלורונית

קרא עוד »