ורידים בולטים בידיים

ורידים בולטים בידיים הם תופעה ידועה, באזור גילאי 40-50 -לגברים ונשים כאחד, מופיעה תופעה זו וזה קורה בגלל הזדקנות העור.
העור בידיים הוא דק ורגיש, ועם הזמן הופך לעוד יותר דק ורגיש, אז רואים יותר את הגידים והורידים בולטים.
איך אפשר לטפל?
להזריק חומר למילוי לגב כף היד.
זה יכול להיות מסוג של חומצה היאלרונית, זה יכול להיות Radiesse על בסיס סידן שלא רק נותן נפח אלא גם מותח את העור, וזה גם יכולה להיות Sculptra- חומר שגורם לייצור של קולגן מירבי.
ההזרקה מתבצעת בעזרת מחט עגולה - קנולה, מנקודה אחת לכל היד, כל שתהליך פשוט ומהיר ללא כאב והתוצאה נשמרת לטווח זמן ארוך.
יש לציין שבעזרת הטיפול בדרך כלל הגידים נעלמים לגמרי, ורידים שנמצאים קרוב לשטח העור לא נעלמים לגמרי, אבל המראה הכללי יהיה הרבה יותר טוב.

טיפולי יופי ואסתטיקה קליניקות להשבת החיוניות והיופי עם ניסיון מקצועי עם רצון לתת שירות טוב ומקצועי שיודעים לספק תחקיר מעמיק לכל מטופל תוך כדי טיפול פיסול פנים וקונטורינג

שיפור מראה האף והתאמתו לפנים. התוצאות נראית לעין מיד בסיום הטיפול, אך התוצאה הסופית תהיה לאחר כחודש מיום הטיפול. הטיפול מחזיק עד כשנה וחצי – שנתיים

נשים וגברים הרוצים לשפר את מראה האף. אם מדובר בעוקם, בלט או ירידה של קצה האף מטה.

הזרקה בעזרת מחט דקה או קנולה באזור המטופל .המזרק כולל בתוכו חומר הרדמה. ההזרקה מתבצעת   ע״י הרופא לאחר תכנית טיפול שהומלצה בהתאם לבקשת המטופל ואזור הטיפול. סוג החומצה מותאם עי הרופא בהתאם למקום המוזרק.

תתכן נפיחות קלה שיורדת תוך זמן קצר, שימוש בקנולה מפחית את הסיכוי לשטף דם.

  • האם יש לי את זה?

    ידיים וצוואר הם הכרטיס ביקור שלנו. לפי מראה כף היד אפשר לדעת בדיוק מה הגיל של אותו בן אדם. עור באזור הידיים דק ויבש יותר, מוקדם מפעים גידים ורידים נראים לעין, בולטים על שטח של העור בגלל העלמת השומן בגב כף היד.
  • מה ההשפעה עלי?

    ורידים מורחבים וגידים בשטח של העור -זו בעיה אסתטית בלבד.
  • כיצד זה נגרם?

    עם השנים העור בידיים נהיה יותר דק, כמות השומן התת עורי פוחתת עם השנים, כתוצאה מכך יש הזדקנות של גב כף היד עם הופעת ורידים וגידים שהם בולטים על שטח העור. הגורמים למראה מבוגר יותר.
  • האם אפשר להימנע?

    אי אפשר למנוע את זה כי זה תהליך טבעי של ההזדקנות
  • האם אפשר לטפל לבד?

    אי אפשר לטפל לבד ,קרמים קוסמטים יכולים לעזור בשמירת לחות בעור הידיים אך לא מונעים את תהליך ההזדקנות.
  • מתי מומלץ להתחיל טיפול?

    כדאי להתחיל את הטיפול כמה שיותר מוקדם, עם הופעת הסימנים הראשונים הנראים לעיין, כך יהיה קל לשמר את התוצאה לאורך זמן. מומלץ על טיפול בעזרת הזרקת חומצה היאלורונית או רדיאס , מילוי גב היד שנעשה בעזרת קנולה, טיפול מהיר יעיל וללא כאב נותן פתרון ליד עם ורידים וגידים בולטים.

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

טיפולים נוספים בקליניקה

פיסול אף ללא ניתוח

פיסול אף ללא ניתוח

מגוון טיפולי האסתטיקה בשנים האחרונות עלו למודעות מאד גבוהה ויש לכך לא מעט סיבות. הסיבה הראשונית היא בשל העובדה שטיפולים אלו נגישים, משלבים חומרים איכותיים

קרא עוד »
מיצוק עור הפנים

מיצוק עור הפנים

פגעי הזמן לא פוסחים על אף אחד ואחת מאתנו ולכן לא מעט אנשים חווים בעיות אסתטיות באזור עור הפנים והצוואר ומבקשים פתרונות אסתטיים על מנת

קרא עוד »