כתמי שמש, נזקי שמש בעור

חשיפה מצטברת לשמש הינה אחד הגורמים המרכזיים להזדקנות העור.

סימני ההזדקנות משמש הם קמטים, כתמים, גידולי עור שונים, רפיון העור, נימים וצבע עור חסר ברק וצהבהב.
עם השנים נוצרים שינויים רבים מאוד ברקמת החיבור, יש שבירה של סיבי הקולגן והאלסטין וכך רקמת החיבור נעשית רפויה ושברירית, כלומר קמטים ושקעים ורפיון. הטיפולים ברפיון העור הינם קילופי עור, גלי רדיו וליזרים.
כתמי שמש ( Solar Lentigines) הם כתמים חומים כהים המופיעים בעיקר על פני הפנים, גב האמות וגב הידיים ומעידים על התפתחות נזק משמעותי לעור. גם כתמי השמש מתכהים בקיץ ומבהירים בחורף אך בניגוד לנמשים אינם נעלמים בחורף. כתמים אלו מקנים לעור מראה זקן ועייף. ניתן לטפל בכתמים אלו על ידי קילופי עור (פילינג) ולאחרונה גם על ידי מכשור מתקדם המשתמש בטכנולוגיות עור כגון IPL ולייזר.

טיפולי יופי ואסתטיקה מרפאות אסתטיקה המתמחות בהמסת שומן בעלי הבחנה מקצועית עם יכולות הבנה גבוהות ברפואה אסתטית שיודעים להגן על המטופלים בכל מצב תוך כדי הפעלת מכשיר לפילינג לייזר

שיפור מראה האף והתאמתו לפנים. התוצאות נראית לעין מיד בסיום הטיפול, אך התוצאה הסופית תהיה לאחר כחודש מיום הטיפול. הטיפול מחזיק עד כשנה וחצי – שנתיים

נשים וגברים הרוצים לשפר את מראה האף. אם מדובר בעוקם, בלט או ירידה של קצה האף מטה.

הזרקה בעזרת מחט דקה או קנולה באזור המטופל .המזרק כולל בתוכו חומר הרדמה. ההזרקה מתבצעת   ע״י הרופא לאחר תכנית טיפול שהומלצה בהתאם לבקשת המטופל ואזור הטיפול. סוג החומצה מותאם עי הרופא בהתאם למקום המוזרק.

תתכן נפיחות קלה שיורדת תוך זמן קצר, שימוש בקנולה מפחית את הסיכוי לשטף דם.

  • האם יש לי את זה?

    הופעת קמטים וקמטוטים ,שינוי בגוון העור עם הופעת כתמים חומים באזור הפנים ,ידיים, אמות ומחשוף. העור מאבד מהאלסטיות שלו עם צניחת רקמות באזור הפנים וצוואר . כתמי שמש ( Solar Lentigines) הם כתמים חומים ,כהים ,המופיעים בעיקר על פני הפנים, גב האמות וגב הידיים. מעידים על התפתחות נזק משמעותי לעור. כתמי השמש מתכהים בקיץ מתבהרים בחורף ,אך בניגוד לנמשים אינם נעלמים בחורף. כתמים אלו מקנים לעור מראה זקן ועייף. ניתן לטפל בכתמים אלו על ידי קילופי עור (פילינג) או גם על ידי מכשור מתקדם המשתמש בטכנולוגיות עור כגון IPL ולייזר.
  • מה ההשפעה עלי?

    חשיפה מצטברת לשמש הינה אחד הגורמים המרכזיים להזדקנות העור. סימני ההזדקנות משמש הם קמטים, כתמים, גידולי עור שונים, רפיון העור, צבע עור חסר ברק אפור או צהבהב.
  • כיצד זה נגרם?

    עם השנים נוצרים שינויים רבים מאוד ברקמת החיבור ובעור עצמו לאחר חשיפה ממושכת לשמש. יש שבירה של סיבי הקולגן והאלסטין וכך רקמת החיבור נעשית רפויה ושברירית, כלומר היווצרות קמטים שקעים ורפיון. הטיפולים ברפיון העור נעשים ע”י, גלי רדיו ולייזר.
  • האם אפשר להימנע?

    צריך להשתמש בקרם הגנה ביום יום במיוחד בפנים .אך צריך לזכור שמקדמי הגנה נותנים הגנה חלקית בלבד ,מפני שלא מסננים כל סוגי הקרניים . מומלץ לא להיחשף לשמש בשעות השיא .
  • האם אפשר לטפל לבד?

    פילינגים ביתיים גורמים לקילוף קל מאוד אך לא מגרים מספיק את העור כדי לגרום לחידושו המוחלט ולייצור קולגן .
  • מתי מומלץ להתחיל טיפול?

    כמה שיותר מוקדם יותר טוב .יש לציין שלא מספיק רק לעשות את הטיפול, צריך גם לשמר את התוצאות לאורך זמן ולהשתמש במקדם הגנה.

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

טיפולים נוספים בקליניקה

פיסול אף ללא ניתוח

פיסול אף ללא ניתוח

מגוון טיפולי האסתטיקה בשנים האחרונות עלו למודעות מאד גבוהה ויש לכך לא מעט סיבות. הסיבה הראשונית היא בשל העובדה שטיפולים אלו נגישים, משלבים חומרים איכותיים

קרא עוד »
מיצוק עור הפנים

מיצוק עור הפנים

פגעי הזמן לא פוסחים על אף אחד ואחת מאתנו ולכן לא מעט אנשים חווים בעיות אסתטיות באזור עור הפנים והצוואר ומבקשים פתרונות אסתטיים על מנת

קרא עוד »
חומצה היאלורונית לפנים

חומצה היאלורונית לפנים

עולם הטיפוח עבר מהפכה משמעותית בשנים האחרונות והמודעות לטיפוח אישי ואסתטיקה עלתה. כאשר מדובר על חומרים דומיננטיים בעולם הטיפוח ללא ספק מדובר על חומצה היאלורונית

קרא עוד »