המסת שומן בזרועות - שאיבת שומן בזרועות

שומן בזרועות הוא אחת התופעות המעצבנות הפוגע אסתטית בעיקר בנשים. ד"ר ברק, מומחית בתחום - מסבירה לכם איך להוריד שומן מהזרועות.
לקריאה נוספת על סוגי טיפולי המסת שומן
אנא עברו על השאלות והתשובות הנפוצות (גללו מעט את הדף) או צרו קשר לשאלות נוספות, מידע וקביעת פגישה.

טיפולי יופי ואסתטיקה רופאים מתמחים במרפאות אסתטיקה שמשיבות בטחון עצמי ואיכות חיים מקצועיים בתחום רפואת

שיפור מראה האף והתאמתו לפנים. התוצאות נראית לעין מיד בסיום הטיפול, אך התוצאה הסופית תהיה לאחר כחודש מיום הטיפול. הטיפול מחזיק עד כשנה וחצי – שנתיים

נשים וגברים הרוצים לשפר את מראה האף. אם מדובר בעוקם, בלט או ירידה של קצה האף מטה.

הזרקה בעזרת מחט דקה או קנולה באזור המטופל .המזרק כולל בתוכו חומר הרדמה. ההזרקה מתבצעת   ע״י הרופא לאחר תכנית טיפול שהומלצה בהתאם לבקשת המטופל ואזור הטיפול. סוג החומצה מותאם עי הרופא בהתאם למקום המוזרק.

תתכן נפיחות קלה שיורדת תוך זמן קצר, שימוש בקנולה מפחית את הסיכוי לשטף דם.

  • האם יש לי עודף שומן בזרועות?

    פיזור של השומן בגוף של אישה וגבר הוא שונה. לאישה יש נטיה להצטברות שומן באזורים כגון: ירכיים, בטן, מותן , קו חזיה וזרועות. לא תמיד הבעיה קשורה לעודף משקל. בדקי - האם האזורים הללו מלאים יחסית לשאר הגוף? לגבר לעומת זאת הצטברות השומן היא באזור הבטן והמותניים. בדוק - האם יש לך כרס?
  • מה ההשפעה של עודף שומן בזרועות עלי?

    הצטברות השומן בחלק העליון של הזרוע היא לא אסטטית ובדרך כלל מלווה ברפיון העור ודלדול שרירים. בעיה זו הינה אסתטית בלבד. (ואולי גם קצת בעיה של חוסר כושר אבל זה כבר סיפור אחר)
  • כיצד זה נגרם?

    השומן מצטבר עם הגיל באופן טבעי. המטען הגנטי הוא זה שיקבע אילו חלקים ישמינו באופן ניכר יותר מאחרים, באילו גילאים זה יתחיל. אז גיל ומטען גנטי הם הגורמים העיקריים.
  • איך להוריד שומן מהזרועות לבד?

    אם ברצוננו להפטר מעודף השומן בזרועות בעצמנו - יש לשמור על אורח חיים בריא, דיאטה עם כמות פחמימות נמוכה ועשירה בחלבון וספורט עם תרגילים מיוחדים לחיזוק השריר באיזור של עודף השומן. כל אלה יכולים לעזור לבעיה.
  • מתי מומלץ להתחיל טיפול?

    כאשר אתם רואים שלבד אתם לא מצליחים לטפל בבעיה, ניתן לקבל טיפול בעזרת מכשור רפואי מיוחד. המכשיר מאיץ משמעותית את ההרזייה באזור ונפטר מהשומנים עד לקבלת התוצאה הרצויה. יש לציין שכמה שיותר מוקדם מתחילים עם הטיפולים בעזרת מכשירים – מקבלים תוצאה מהירה יותר לתווך זמן ארוך יותר. הטיפול המומלץ - שילוב של גלי רדיו שמחממים את המקום, עוזרים למראה של העור חלק יותר ומתוח, גלי אולטרסאונד הורסים את תאי השומן ומורידים את כמות השומן התת עורי. טיפול נוסף: בעזרת קור עם טמפרטורה של מינוס 10 מעלות יכול לעזור בטיפול בבעיה. הקור הורס רק את תאי השומן ולא פוגע ברקמות אחרות.

דיסקליימר: דף זה אינו מיועד לאבחון, טיפול, ריפוי או מניעה כלשהי של מחלה. | התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות | מידע זה אינו מהווה ייעוץ רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

רוצה להתייעץ בנוגע לטיפול אסתטי ולשמוע על כל האפשרויות העומדות בפניך?

נשמח לתת לך מענה מהיר עם כל הפרטים. השאירי את פרטיך ונחזור אליך בהקדם.

טיפולים נוספים בקליניקה

פיסול אף ללא ניתוח

פיסול אף ללא ניתוח

מגוון טיפולי האסתטיקה בשנים האחרונות עלו למודעות מאד גבוהה ויש לכך לא מעט סיבות. הסיבה הראשונית היא בשל העובדה שטיפולים אלו נגישים, משלבים חומרים איכותיים

קרא עוד »
מיצוק עור הפנים

מיצוק עור הפנים

פגעי הזמן לא פוסחים על אף אחד ואחת מאתנו ולכן לא מעט אנשים חווים בעיות אסתטיות באזור עור הפנים והצוואר ומבקשים פתרונות אסתטיים על מנת

קרא עוד »